3


中環出更:龍子明相處逾40年 無同太太鬧交

gabrielle(gabrielle)

2017/05/10 11:47:22

發文

#6014358 IP 175.90.*.* 無任何修改 檢舉這篇文章
香港有唔少職業女性,要兼顧事業同家庭真係唔容易。城市女青年商會舉辦「全港時尚專業女性選舉」開幕啟動禮,評審之一嘅樹仁大學校董龍子明就話,太太同女兒都係職業女性,令佢覺得真係唔容易,社會對女士嘅要求高啲,覺得女性要多照顧屋企,亦令女性困擾較多,而自己同太太識咗四十幾年,未鬧過一次交,佢亦以此身教兩個仔,要點樣尊重女性添!

龍子明話同太太完全未鬧過交,亦以此身教兩個兒子點樣尊重女性。(梁家寶攝)
龍子明同太太係青梅竹馬,拍拖九年半後結婚,雖然有時各自都會鬧嚇對方,但從來唔會駁嘴,而太太算半個職業女性,喺佢公司係大秘書,而大女從事酒店業,工作表現唔錯,但都多次諗過辭職湊女,但公司對女兒好好,女兒先會選擇繼續做,兩個咁貼身嘅女士,令佢覺得做職業女性真係唔容易。
伍婉婷抗拒「小花」稱號灣仔區議員伍婉婷就話香港地嘅職業女性好辛苦,又要識打扮,但係又要避免被人話「得個樣」,例如佢年輕時都會畀人叫做「小花」,自己最初都會好抗拒咁話,「我唔係花呀,我識做嘢o架」,但身邊嘅人都唔明白,明明讚佢靚點解都會有咁嘅反應,佢就轉為反問,「你會唔會叫我隔籬位嗰個男議員做靚草吖」,笑指唔知係咪自己年紀大咗,定係啲人開始意識到,所以依家都冇人叫佢小花嘞!
許曉暉自爆盡量唔畀女兒睇有關佢嘅報道。 伍婉婷話年輕時好抗拒被人叫做「小花」。
同場見到民政事務局副局長許曉暉,佢話隻會畀女兒睇佢寫有關社企嘅專欄,自小培訓佢哋對社企嘅興趣,仲自爆盡量唔畀女兒睇有關佢嘅報道,講笑話「如果負麵報道,可能佢會好激動呢」。佢又講起做職業女性最緊要識平衡,舉例指作為民政嘅官員,加上係女性,母親節有好多活動需要去支持,可能都冇乜時間陪兩個女,女兒亦一早預咗,好彩兩個女都好黐佢,而細女好早就會起身,去佢張床搵佢傾計兼做埋「人肉鬧鐘」,認真甜蜜。
卓妮
原文地址:http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20170510/00176_086.html

因為喜歡

gabrielle(gabrielle)

2017/05/04 09:57:05

發文

#6012766 IP 175.52.*.* 無任何修改 檢舉這篇文章
清江流水,逝者如斯,丁亥年六月至今,晃似白駒過隙,光陰十年,從青春年華到漸近不惑,韶華白首,欷感人生。回味那裝楨的定格時光,有耕耘,亦有收穫,有失落,亦有感慨。或許,是因為喜歡,所以一直堅守。衣帶漸寬終不悔,為伊消得人憔悴。而今,卻總是一個個的不經意,流年把故事寫好了結局,風吹劃過的線,已經慢慢的在發生改變。

男人就是累

gabrielle(gabrielle)

2017/05/02 18:34:30

發文

#6012277 IP 175.88.*.* 無任何修改 檢舉這篇文章
記得網路上流行一首歌叫《男人就是累》。其中有一句歌詞,我覺得說的很好。“全世界都知道我賺錢很疲憊,用我的汗水換不來的安慰,難道這就是男人犯的罪,敢的罪。男人辛辛苦苦賺的錢,被沒有工作的老婆拿去打麻將,被寄生蟲一樣的兒子拿去打遊戲。試問男人的錢就這麼可悲,沒有價值嗎?如果男人不再承受累,不在背負著使命和尊嚴,我想如果讓女人來做男人,也許女人早就因為點小事就大發雷霆了吧了。